piątek, 9 października 2015

Madlajn Hijeter

Heeej, pajęczyny, kurz i świerszcze!

>>> UWAGA KOMERCHA <<<

Moi dwaj koledzy mają bloga o Super Hero Girls (nowej mattelowskiej szkole, jeżeli ktoś jeszcze nie słyszał) i ogólnie to polecam, na razie to chyba jedyny, tak więc wspomóżcie działalność młodych początkujących dziennikarzy i enjoy :3


>>> KONIEC KOMERCHY <<<

A teraz ta ważna część posta (heheh). Co prawda jeszcze nie pozmieniałam tych formatów tamtych zdjęć, ale obrobiłam na szybko kilka starych zdjęć Maddie należącej do BoneZoo, Jest tych zdjęć więcej i możliwe że kiedyś pojawi się ciąg dalszy. I hope u like it :3












Nie jestem z nich do końca zadowolona, ale są też dość dawne, tak więc nie jest źle. Awww, jak ja lubię Maddie! A jej lalka jest prześliczna, awww.

Tak btw przy Ever After High... ogólnie przez problemy z oczami nie tracę czasu na śledzenie nowinek, i dawno nie byłam na MMH i EAHB. Ale ostatnio weszłam i... komentarze pod postami na EAHB - 30, 50, 90, 120. Na MMH - 3, 9, 15. Cóż, Monster High powoli usuwa się w cień. A szkoda, obie bajki są super.

Dobra, ja lecę oglądać bajkę o myszach ze słabym designem postaci i wykonaniem 3D z 2006. Do przeczytania ^^

8 komentarzy :

  1. awww cudnie ci ta Maddie wyszła :3 A pamiętasz jeszcze o zdj Frankie? xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wysłałam? XD a ty je w ogóle jeszcze chcesz? ;_;

      Usuń
    2. A nie wysłałam? XD a ty je w ogóle jeszcze chcesz? ;_;

      Usuń
    3. tylko kilka dostałam xD pięć bodajże.. no ba że chcę! :')

      Usuń
  2. Prześlicznie Ci wyszły te zdjęcia :3 Nawet nie umiem wybrać najładniejszego, wszystkie są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zdjęcia są ZAJEFAJNE !
    Po prostu wow !

    OdpowiedzUsuń
  4. Co myślisz o końcu Life in the Dreamhouse na rzecz tej serii o jakichś tam krainach z długimi włosami, itd.

    OdpowiedzUsuń