środa, 7 maja 2014

Co z tym konkursikiem? :3

Tak więc, dostałam aż 7 zdjątek... nawet nieźle :P. Ale wybór pomiędzy niektórymi (nie zdradzę, które to "niektóre" xD) jest trudny. Więc, poradzę się was. Macie po boku ankietę, które zdjęcie jest według was najlepsze. UWAGA I tak wybiorę sama zdjęcie, chcę poznać tylko opinię. Wynik będzie mieć znaczenie, ale nie ostateczne.

Zdjęcia są anonimowe, by oceniać tylko i wyłącznie zdjęcie. Potem, w wynikach, podam autorki, chyba że ktoś sobie zażyczył wszechanonimowość :P.

Kolejność jest przypadkowa.


[MIŁO BY BYŁO POWIĘKSZYĆ :3]


No, to tyle w tym temacie :D


*Tło wykorzystane na owym obrazku nie jest mojego autorstwa.



Rainbow zachęca was do zagłosowania prosto z mówni Ponyville :P

17 komentarzy :

  1. Goła Cleo? XD Przyznam, miałam mały dylemat, które wybrać, myślałam nad 2 lub 5, ale głosuję na 5, bo sama mam Venus i wiem, jak dobrze wychodzi na zdjęciach. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię focić Venus :3. Jak dla mnie, chyba najlepiej z moich monsterek wychodzi jednak Operetta ;P

      A mnie się bardzo podoba właśnie to, że Cleo jest naga ^^ I niebo jest cudne na tym zdjęciu :3

      Usuń
    2. Ja też miałam dylemat nad Lagooną i Venus no i może jeszcze nad Abbey. Ale i tak palec kliknął 2. :P

      Usuń
    3. Ale wiesz ze zdj z cleo to fake?

      Usuń
    4. Pod jakim względem fake? Jakie masz na to dowody? Być może, ale być może też że jest true :>. Chętnie wysłucham.

      Usuń
    5. Anonimkowi powyżej chyba chodziło o to że zdjęcie jest robione na jakiejś pocztówce czy czymś tam. Bo nie sądze że przed domem ma piramidy.

      Usuń
    6. Też to tak zrozumiałam. Zastanawiałam się nad tym od razu. Ale nie ma jakiś konkretnych śladów, chyba że to cuś w dolnym lewym rogu. Ale wiesz, zdjęcie nie musiało być robione niedawno. Mogło być podczas wakacji w Egipcie, a że pasowało, to poszło ;). Nie mam pojęcia. Jeszcze się zastanowię.

      Usuń
    7. Ta, ajsne... Że przewodnik ja prowadzil a ona ma czas na zdjecia lalki, gdzie nikt jej nie wcchodzi w kadr... niech da wiecej zdjec, wtedy uwierxe (chyba ze nastepne to tez fejki)...

      Usuń
    8. No co do tego że mogło być robione w Egipcie możliwe, ale i tak bardziej wydaje mi się żecjest tak jak wcześniej pisałam

      Usuń
  2. No w pełni anonimowe to nie jest bo niektóre zdjęcia mają podpisy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda, ale trudno dostrzegalne w tym rozmiarze :P

      Usuń
  3. Mojej pracy słabo idzie.

    P. Wind z konta koleżanki

    OdpowiedzUsuń
  4. Vici, jam chcieć wywód na temat Eurowizji chłopa/baby z brodą (tfu, transwetysty) i w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja, nie wiem, czemu poleciało z anonima ;-;

      Usuń