środa, 14 maja 2014

Wyniczeczuczeczunieńki :3


No, to podam wyniczek w końcu :3. Cóż, fotki dostałam fajne (tak w przeliczeniu na średnią matematyczną xD). Zaprezentuje je teraz z autorkami, żeby nie było :P


1. Maja2001


To zdjęcie jest niezwykle ładne, aczkolwiek jest duże prawdopodobieństwo, że nie jest do końca własną pracą autorki. Mimo to podoba mi się to, że Cleo jest nago, i ma ładne ułożenie ciała.

2. Osoba na prośbę anonimowa


Zdjęcie jest śliczne, zakochałam się w tych, może z lekka instagramowych ale jednak, kolorkach. Można było tylko znaleźć troszkę lepsze ujęcie, ale jest dobrze. Fajnie, że nie ma wody, tylko statek, to bardziej oryginalne. Było jednym z faworytów :D


3. Jill Noir


Widać próbę aranżacji przestrzeni :3. Podoba mi się pomysł, ale można było znaleźć lepszą perspektywę. Fajnie, że lalka jest ze swoimi akcesoriami.


4. Raven Stine


No, Pati moja, znana wtajemniczonym jako Młoda XD. Teksturka oddziałuje szałowo, szkoda tylko, że tło Opci i tło Leenie nie przecinają się równo między nimi, tak jak miałaś na myśli. Ogólnie, perspektywa leży xD Ale concept był dobry :3


6. BoneZoo


Uhuhu, a ja nawet przy tym pianinie stałam :D Ba, nawet moja Leenie na nim siedziała XD. To zdjęcie samo w sobie jest bardzo dobre, niestety otrzymałam je z ramką, która mnie z lekka irytuje, jestem wielką fanką szyb zamiast ramek XDD, myślę, że gdyby nie ona, to robiło by poważną konkurencję dla zwyciężczyni, podobnie jak zdjęcie Lagoony osoby anonimowej. Ale kadr jest ładny, poza Opci też, i zajyebiście, że jest to pianino i nutki :3 Fakturka też była ciekawym conceptem.


7. Pogromca Wind


Może zacznę tak: WOW xD. Mam nadzieję, że farba się zmyła potem ;___;. Chyba, że miała zostać, to mam nadzieję, że została xD. Charakteryzacja pierwsza klasa :P. Pomysł bardzo kreatywny. Ładny jest też cień, ten z tyłu.


Ale niestety, zdjęcie mogło być tylko jedno. Ostatecznie padło na to, co uzyskało najwięcej głosów. Może pomysłowe jakieś specjalnie nie jest, Venus i rośliny. Ale nie byle jakie rośliny, wybór wygląda na przemyślany. Czerwone akcenty świetnie tę przestrzeń wypełniają. Kadr jest bardzo dobry a Venus ma hipnotyzujące spojrzenie. Zdjęcie miało numer 5 i należy do Dyli.



Każde zdjęcie miało coś wyjątkowego, i najchętniej wybrałabym wszystkie. Ale musiałam tylko jedno ;_;. Mogłam zrobić wyróżnienia, ale po co, skoro wyróżniłabym wszystkie? XD

Gratuluję, zrobiłyście świetne zdjątka :3

Aj, czy ja nie obiecałam jakiś dyplomów? Pozwólcie, że ich nie będzie, bo nie widzę w nich sensu XD


Oj tam, oj tam, wiem, że gif nieadekwatny xD Ale nie znalazłam takiego z apartem, a ten mi się nasunął cwany no :P. Ale czyż nie jest absolutnie uroczy? :3


Dyll proszę, aby skonsultowała się ze mną, jak jej się widzi bannerek :3

11 komentarzy :

  1. Gratuluję Dylci, świetne zdjęcie :>
    Dzisiaj ogarnęłam moje monsterki i jak się okazało, włosy Venus się pofalowały od warkocza (rly? nie pomyślałam o tym, robiąc go xD) Teraz się te fale nawet po myciu nie chcą wyprostować ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah... wsadź może do jakiejś grubej książki jej włosy czy coś XD

      Usuń
  2. Tak, domyła się. Moje zdjęcie głównie symbolizuje to, że Ghoulia była pachołkiem Cleo. No i śmierć, dużo śmierci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ano dziękuję bardzo :D baaardzo mi miło :3

    Ale jaki banerek? ._.

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję, za ocenę pracy, była to praca samodzielna, ale na pocztówce :) myśłam, że sie domyślicie XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba się domyślam,kogo to Lagoona :D

    OdpowiedzUsuń