poniedziałek, 28 lipca 2014

Lagoona feels Summer

Witajcie :3 Długo nie pisałam, bo po prostu wakacje. Nie czuję kompletnie, że płynie czas, i że wypada już posta zrobić :P Wybaczcie, mam nadzieję, że jeszcze ktoś tu zagląda ._. Cóż, lipiec mi mija trochę na obijaniu, ale w sierpniu tak być nie może, już ja się wezmę.

Miałam się wypowiedzieć o "okultyzmie" w na przykład Monster High czy Harrym Potterze. Magda podsunęła mi ostatnio aska pewnej 13-latki, której jakieś 90% odpowiedzi dotyczy okultyzmu, który dostrzega niemal wszędzie <link, co ja skąpa będę, też się ponabijajcie>. Serio, nie mam pojęcia, czy ktoś dla beki podszywa się pod taką fanatyczną dziecinkę czy też ona tak na serio. Tło mi raczej sugeruje, że to żart, ale w takim jest to bardzo realistyczny troll, bo na niektóre pytania da się odpowiedzieć idiotyczniej, bardziej "bekowo". No, ale przyjmijmy, że ona tak na poważnie, bo jak nie ona to znajdziemy i innego, co tak myśli. Według niej wszystko, co zawiera magię, jest od razu zue, dziełem szatana. Co jest debilne, bo magia nie istnieje (zapewne nie, przynajmniej w naszym świecie), jest wytworem ludzkiej wyobraźni. W takim razie nie może być stworzona przez szatana (przyjnując, że istnieje). A gdyby istniała, to nie byłaby ani dobra, ani zła, a od człowieka zależałoby, w jakim celu zostanie wykorzystana  Na przykład ogień, można go użyć, by się ogrzać, ale można komuś podpalić dom. Z magią byłoby tak samo. To ludzie mogą coś albo źle wykorzystać, albo dobrze, albo neutralnie. Więc teologicznie to nie ma sensu. Ale przeanalizujmy "okultyzm" w "podejrzanych" bajkach/filmach po kolei.
Harry Potter. Okey, czarują, na ten temat się już wypowiadałam. A to, że niektóre rzeczy zaprzeczają chrześcijańskim naukom - zacznijmy od tego, że nie każdy to Chrześcijanin/anka. Ale nawet dla tej grupy odbiorczej nie powinno być to "zakazane", bo przecież to tylko film. Nie trzeba w to wierzyć, wyznawać i tak dalej. Tylko oglądać i dobrze się przy tym bawić, bo przecież według chrześcijaństwa, teoretycznie, powinno się cieszyć życiem. 
Monster High. Ooo, kopalnia "okultyzmu" dla fanatyka. W końcu to potwory. No ale co z tego? Jakoś nie słyszałam, by jakieś dziecko wierzyło przez tę bajkę w wampiry załóżmy, a tym bardziej je wyznawało. A nawet jeśli wampiry by istniały, to mogłyby być albo dobre, albo złe. A że wszechobecne są trumny i nagrobki... to dla mnie też przesada, ale nie wyznawanie szatana poprzez oglądanie ._. . Poza tym należy zauważyć, że kultura amerykańska kształtuje myślenie mniej dosłowne, głównie przez bardzo niedosłowny język angielski (jedno słowo - pełno znaczeń i form użycia), poza tym święto Halloween jest tam ogólnie przyjętą sporą tradycją, nie taka stypa jak to na przykład w Polsce, że ludzie kręcą nosami jak przyjdą przebrane dzieci, nie mówiąc o dekoracjach (choć przyjęcie się Halloween w PL to mym zdaniem kwestia czasu).
My Little Pony. Może chodzić o magię, tutaj już się wypowiadałam. Albo o tęczę (Rainbow Dash, no i tęcza w prawie każdy odcinku 4 sezonu, ale wątpię, by kler zdążył go obejrzeć xD), która popudza w fanatyku katololwym reakcję "tęcza = homoseksualizm = zuo". O homoseksualizmie pisałam w innym poście. Ale myślę też, że może chodzić o to, że MPL:FiM to gender w czystej postaci, a konserwatywny Kościół est wrogiem genderyzmu numer 1. Kucyki mają najróżniejsze osobowości, od stereotypowych Rarity i Fluttershy po zupełnie niepasujących do stereotypów Rainbow Dash i Apple Jack, co daje całą gamę charakterów, a przecież każdy kucyk z Mane6 jest tej samej płci. Ja to popieram, fanatycy absolutnie nie. W dodatku, władze sprawują tam Księżniczki, co również nie podoba się konserwatystom, bo przecież jak to klacze. Oczywiście, w chrześcijaństwie katolickim obowiązuje równość, lecz w chrześcijaństwie katolowym już niekoniecznie. Tak więc na tym polega to "dzieło szatana". Kompletna bzdura.
I na koniec Hello Kitty. Szczerze, nie oglądałam tego. Kieeedyś, jak byłam mała, to miałam jakiś film z tego, ale wymieniłam się z koleżanką na Robin Hooda (takiego bajkowego), którego oglądałam na okrągło. No, i odcinek Niekrytego Krytyka z HK. Więc nie ocenię tej bajki, jednak wiem, co sprawia tej bajce "zaszczyt" bycia szatańską. 1, to "hell" (piekło) w słowie Hello Kitty (witaj kiciu). To jest tak śmieszne, że chyba nie wymaga komentarza. To tak, jakbym ja teraz stwierdziła, że katolicyzm zabija ludzi bo w słowie "katolicyzm" jest słowo "kat". A to jest komiczne i bez związku. 2. Jest jakaś legenda o powstaniu tej bajki, że gość zawarł pakt z szatanem, czy coś... No błagam. Głupia plotka, którą za pomocą Internetu można baaardzo łatwo rozgłosić. 3. Kotek nie ma ust. Dafuq? No na znaczku nie ma, usunięcie ich ma na celu wprowadzenie specyficznej estetyki, a nie jakieś szatańskie... W ogóle to nie wiem skąd wzięli taki "argument".
A należy zauważyć, że MLP, MH i HP uczą wielu cennych rzeczy, takich jak równość, przyjaźń, tolerancja, walka o swoje idee, bycie sobą. Ja uwielbiam MLP i MH i jakoś jestem dobrym człowiekiem, nawet dzięki tym bajkom może i lepszym.


Wybaczcie mi, ale ostatnio ni obrobiłam żadnych zdjęć, tylko jedne, o było ich mało. Sesja Goony nie jest jakaś super, ale nie zrobię postu nie dodając niczego. Strój Lagoony wykonałam (i zaprojektowałam) sama, klejąc go Magic'iem xD. Ale tak w ogóle... Kupiłam tę Lagoone PD, i tak mam, mam, aż sobie uświadamiam, że... mi się nie podoba. Sprzedam ją i kupię jakąś Goonę w prostych włosach, albo poczekam na reedycję jej basica. Raczej to drugie.
Zdjęcia robione telefonem, jakość nie powala. Chyba że kiepskością.










Jeszcze raz wybaczcie obijanie się :C 
Jakieś propozycje na następny post? :D




39 komentarzy :

  1. Kościół widzi zło dosłownie wszędzie. Na siłę starają się pokazać, że wszystko, co współczesne jest złe. Kiedyś natknęłam się na wzmiankę, że komputer to dzieło szatana. No bez jaj... Czyli co? Musielibyśmy żyć bez prądu i bez wszystkich "cudów techniki" tylko po to, żeby Kościół czuł się usatysfakcjonowany? Głupota.
    Tak samo homoseksualizm. Co jest w nim złego? Sam Bóg powiedział, że miłość jest najważniejsza. Czyli, że miłość między dwoma kobietami jest zła tylko dlatego, że na miejscu jednej z nich nie "stoi" mężczyzna?
    Podobnie jest z Metalem: wystarczy, że tylko o czymś napomkniesz, od razu jesteś wyzywany od satanistów. Pragnę zauważyć, że teksty, jakie występują w Metalu, nie tylko dotyczą, jak to Kościół uważa, o śmierci, bólu i nienawiści do Boga (ostatnie mocno przesadzone, no, ale tak właśnie Kościół myśli). Dajmy na to, słucham sobie Sabaton'u. Owszem, jest to Metal, ale należy przyjrzeć się tekstom tego zespołu: opowiadają o historii świata, o II Wojnie Światowej, nawet o Powstaniu Warszawskim... I to w ich przekonaniu jest złe? Istnieją utwory Metalowe, które opowiadają o radości, szczęściu, podróżach... Ale Kościół, oczywiście, widzi wszystko to, co najgorsze! A na takie disco polo, które zwykle mówi o alkoholu i seksie, krytykuje znacznie mniej.
    Jeśli chodzi o MH, MLP, HK i HP, w stu procentach się z Tb zgadzam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze my bysmy nie mieli komputerow ale ksieza tak . A po drugie sorry za to wyzywanie od satanistow ale dzieks za wyjasnienie ze Metal nie jest zly.A pozatym Victoria wspomniala ze charakterystyka w MH jest troszeczke przesadzona i nie wiedzialam ze sie z takim stwierdzeniem zgadzasz.


      Ale jesli chodzi o dyskoteki to ksieza sami sobie takie robia ,wiem bo widzialam .Mieszkam na wsi i nie takie rzeczy sie widzi , mowie ci balanga na calego.Wiem ze mowi sie o imprezach a ksieza bardziej potepiaja jakies rzeczy niz zdarzenia . Sama osoiscie nie popieram imprez ale ksieza je lubia :D ( no wiem jak to brzmi ).


      Kosciol widzial w XIX zlo nawet w majtkach bo sa nienaturalne . Teraz widza je w IN vitro
      bo mowia ze jesli ktos nie moze miec dzieci to Bog tak chcial i ze umieraja pozostale komorki jajowe czyli popelnianie morderstwa ale jestem pewna ze ta czasteczka nic nie czuje ba to tylko komorka ,dopiero potem pojawia dziecko ktore czuje .


      Ale racja , zlo widza wszedzie gdzie sie da .Powinien buc taki show w telewizji ,,Jak to jest zle``gdzie ksieza mowia co jest w jakiej rzeczy zlego przynajmniej ludzie bysmy sie posmiali.


      napisal Anonimek ktory nie moze zalozyc konta na blogerze bo jego znajomi sie do wiedza co lubi i kim jest - podpis i prawd o mnie

      Usuń
    2. Prawda, metal zależy od tekstu, jak każda muzyka.
      Cieszę się, że się zgadzamy :D

      Haha, to show to niezły pomysł XD Odcinkami mogli by przerosnąć modę na sukces xDD

      Usuń
    3. Najpierw poważne rzeczy, potem coraz hłupsze, a prY 2000 odxinku już by się pulpetów i papieru toaletowego czepiali.

      Jagodowa

      Usuń
    4. A takie pytanka mam bo po prostu lubie przeprowadzac wywiady :

      1 . Co sadzisz o nadmiernym wychowaniu sportowym ( dodatkowy Wf by ludzie pokochali sport ) i zmuszaniu kogos do lubienia sportu.
      2. Co sadzisz o lancuszkach ( nie chodzi o bizuterie ) bo duzo ludzi w to wierzy to wiec chcialam sie zapytac.
      3. Co sadzisz o dbaniu o ekologie i nie zabijanu zwierzat ( JA POPIERAM !!!)

      napisal Anonimek ktory nie moze zalozyc konta na blogerze bo jego znajomi sie do wiedza co lubi i kim jest - podpis i prawda o mnie

      Usuń
    5. A i jeszcze 4. Ktora z postaci z nadchodzacego filmu Haunted podoba ci sie najbardziej?
      moim zdaniem Vandala jest cudowna bo jest corka Latajacego Holendra a to moja ulubiona legeda a pozatym ma super charakter ma byc taka wojownicza
      i 5.czy sadzisz ze MH sie konczy?

      Usuń
    6. 1, Jestem osobą, która uprawiać sportu nie przepada, a gier zespołowych to już w ogóle nienawidzę. I jak byłam młoda i głupia to byłam przeciwna jakiemukolwiek wf. Jednak on musi być, bo jednak sport, w odpowiedniej ilości, jest zdrowy. Teraz chodzę do szkoły plastycznej, gdzie wf jest trochę olewany, i często czuję się taka zesztywniała :/.

      2. Oh my ra, co za bzdura o.O. Nwm, jak w to można wierzyć.

      3.Dbanie o środowisko jest bardzo ważne. Jak można tak zaśmiecać planetę ._.. A zabijanie zwierząt... w innych celach niż do posilenia się jest dla mnie karygodne. Na przykład, zabijanie gronostajów na jakieś głupie futro. I o ile mięso jest ludziom raczej potrzebne (choć podobno można jakoś zastąpić, ale zdania są podzielone) to takie futro już niekoniecznie.

      4. Mi też Vandala, wygląda na najostrzejszą :P No ale poczekamy na charakterki :3

      5. Nie. Dzieci cały czas szaleją = Mattel czerpie grubą kasę = póki ma z tego kasę będzie to kontynuować. :)

      Hah, też lb zadawać pytania, odpowiadać jeszcze bardziej XD Jak chcesz popytać to możesz na moim asku xDD

      Usuń
    7. Jak mozna wierzyc w lanczuszki , bardzo prosto wystarczy wylaczyc mozg znam takie ktore przeczytaly takie rzeczy i kazali mi stac przed lustrem i poswiecic sie jako ofiare ale lustro sie nie otworzylo ( jakiez bylo ich zdziwienie XD) no i nie wywolalismy ducha z tego lancuszka ( to sie dalo przewidziec).


      Jesli chodzi o Vandale lubie ja bo widac ze ma charakterek i ponoc jest corka Latajacego Holendra ( moja ulubiona postac z legend ).


      A propo zabijania zwierzat na futro dla niektorych to normalne ale dla nich tez normalne jest zabijanie bez powodu tak ot tak dla przyjemnosci bo twierdza ze zwierzeta nic czuja.Ale ja wiem ze czuja bo gdy moje pierwsze i jedyne zwierzatko umarlo bardzo cierpial,plakal ale umarl szybko ale ja gdy umieral trzymalam go za lapke (umarl smiercia naturalna ze starosci zyl krocej bo jego rodzice byli rodzenstem i geny byly nie tak) nadal do mnie nie dociera ze on nie zyje . Smierc zwierzecia da sie odczuc bardzo ale zagorzazli katolicy twierdza ze to nic.Ja tam w zyciu tylko przez przypadek zabilam kilka mrowek , ale zazwyczaj je omijam ( wiem jak to brzmi ).Mnie od dziecka uczono jednej waznej zasady ,,kazdy ma prawo zyc`` nawet malutki kielek .


      Ja tam jestem katoliczka ale to ``zwierzeta sa po to by sluzyc Wam `` to juz przesada.


      A i sorry za wszystkie bledy ortograficzne i stylistyczne i za ta ckliwosc w 3 akapicie po prostu chcialam dac przyklad o temacie.

      Usuń
    8. Zazdroszcze chodzenia do szkoly plastycznej,ja kiedys chodzilam do normalnej ale potem jak przyszla nowa dyrektorka i zaszly radykalne zmiany teraz chodze do szkoly sportowej i i bede miec teraz przez dwa dni cztery wf.

      Usuń
    9. Jak lubisz to bardzo fajnie :3

      Usuń
    10. Dzieks :)

      Usuń
    11. Zapomnialas o jednym punkcie jest jeszcze Halloween.


      Snowy Winter/IceQueen

      Usuń
    12. Jaki punkt? W poście pisałam o bajkach/filmach, nie o świętach :D

      Usuń
    13. Nie o okultyzmie ogolnym ? ale kiedys napiszesz jeszcze o Halloween , bo przeciez to wedlug niektorych wigilia szatana jest.A o Halloween jeszcze nie pisalas.


      Snowy Winter/IceQueen

      Usuń
    14. Napiszę :)

      P.S. Fajne nicki ;>

      Usuń
    15. Dzieki:), Snowy to moja OC.

      Usuń
  2. A Vicc mialas cos pisac o wyznawcach makaronu moze to bedzie nastepny temat . Calkowicie sie zgadzam ze MH ma troszke przesadzona charakterystyke. A co do Tamaureen nie wykluczone ze istnieje mam kuzynke o podobnym charaketerze ale ona przynajmniej sie nie oglasza w internecie z tymi glupotami ktore ksieza wymyslaja ja jestem katoliczka ale to juz przesada.

    Ps mam taka sama pilka jak przy Lagoonie na ostatnim zdjeciu z imienin



    napisal Anonimek ktory nie moze zalozyc konta na blogerze bo jego znajomi sie dowiedza co lubi i kim jest - podpis i prawda o mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, napiszę :)

      Oczywiście, że są tacy ludzie, tylko ona ma akurat takie tło ustawione na tym asku, że raczej na trolla to wygląda :P. Smutne to jest, no ale cóż. Ich sprawa, jak nie chcą oglądać to niech tego nie robią.

      Nie rozumiem, dlaczego nie możesz zrobić konta? Ja mam jako Vicc i nikt z moich znajomych (chyba że im pokazywałam) o nim nie wiedzą... nie dlatego, że się wstydzę, absolutnie nie, ale jak niby by mieli się dowiedzieć i co ich to obchodzi xD

      Usuń
    2. Nie, chodzi o to ze chcialabym pisac o lalkach a niestety mam jeden Email ktorym jestem zarejestrowana na facebooku wiec bedzie im pisac co pisze ( ja nie wiem czy to prawda ) ale jesli nie pisane jest co robie na facebooku nie to zaloze.

      Usuń
    3. sorry za blad : ale jesli nie pisane jest co robie na to zaloze.

      Usuń
    4. Raczej google + nie jest połączone z fb, bo ze sobą konkurują :P. Albo możesz założyć tylko bloggera.

      Usuń
    5. A to zaloze nareszczie blogera ps.dzieki za odpowiedzi.

      Usuń
  3. Może najpierw napiszę o tej Tamaureen. Jej opis; "Manga, anime, monster high, my little pony, harry potter i wszelka fantastyka to zło nieczyste stworzone przez szatana :)". Ups. Nałogowo czytam mangi i oglądam anime, lubię Monster High, z wypiekami na twarzy oglądam My Little Pony i zbieram figurki kucyków, Harry Potter to całe moje dzieciństwo, a fantastyka jest moim życiem. Trzymajcie się ode mnie z daleka, bowiem szatan mnie opętał.

    Przecież to, co ona pisze to czysta głupota. Każdy z nas ma prawo wierzyć, w co mu się podoba, a ona po prostu narzuca innym swoją wiarę. Ja tam sobie wierzę w magię, jednorożce, bogów greckich i inne takie. Ups, kolejny dowód na to, że jestem opętana.

    'Manga i anime to zło nieczyste stworzone przez szatana :)" Spójrzcie na jej avatar. Mangowy styl, ojej. Jaka ona nieczysta. Napisałam jej; "Manga i anime to dzieło szatana, a twój avatar jest narysowany właśnie mangowym stylem. Jak mi to wytłumaczysz?". Zobaczymy, czy odpowie.

    Teraz może coś o Twoich zdjęciach. Jakość jest bardzo dobra, nie narzekaj. ._." Strój świetnie wygląda. Mówisz, że Magic'iem kleiłaś? Chyba czas wybrać się ponownie do papiernika... Mogłaś jednak jakiś ścieg walnąć przy skończeniu materiału, jeśli wiesz, o co mi chodzi, bo tak widać, że wycięte i naklejone. Dobra, czy wiesz, czy nie wiesz, o co mi chodzi... No nieważne.

    Pozdrawiam serdecznie,
    retepa ies akneinap

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, dziękuję :3 A ni chciało mi się, wiem, że lepiej by wyglądało :P

      No, ona to tłumaczy tak, że na rysunku nie ma akcji, i ja to ogarniam, bo na tym obrazku magii nie ma, a jej to chodzi. Ale debilnie to wychodzi, fakt xD. Bardziej mnie rozwala, że pisała, że nie ma sensu robienia rzeczy niezwiązanych z wiarą, a potem, że gra sobie w moviestarplanet XD

      Usuń
    2. Ja widziałam u niej, wytłumaczenie, że jej avatar 'był zrobiony w takiej fajnej ubierance'. Aha. Czyli jak ubieranka jest mangowa, ale jej się podoba, to jest ok? Dobra, skoro tak sądzi...

      Usuń
  4. No i co powiedzieć, jeżeli powiedziałaś już wszystko? XD

    Już troszkę wiem o tej dziewczynie i d tej pory jeszcze ani razu nie odpowiedziała na moje pytanie. Magia? XD Nie no, odpowiada na hejty tylko nie moje. :( Miałam tam nie wchodzić, bo źle się przez nią czuję, ale kto odpuszcza taką okazję? Przez takich ludzi to tylko kłaść się na podłodze i śmiać albo strzelić sobie kulką w łeb. Serio.

    Jak ktoś nie wierzy, że w HP są przeróżne przekazy to niech zapoda mi jakąkolwiek postać, a powiem czego mnie ona nauczyła. A jak dalej wierzyć nie będzie to kulkę, którą miałam przeznaczyć na swoją głowę po odwiedzeniu Tamaureen przeznaczę na jego głowę. Ktoś nie wierzy?

    Och, a zawsze moim marzeniem było dowalenie księdzu albo takiej Maureen. Jakbym dowiedziała się, że hejtuje HP albo MLP to powiedziałabym tak: ,,A oglądał ksiądz albo czytał?''. Najlepsze jest to, że w obu sytuacjach bym wygrała. Nie - jak możesz hejtować coś, skoro nie wiesz o czym jest. Tak - jesteśszatanem! XDD Pasuje mi bardziej ta druga opcja.

    A co tam jakość zdjęć, ważne, że jest wizja artystyczna. :) Wiem, gadam po marsanińsku. Chciałam powiedzieć, że śliczne zdjątka.

    A słyszałaś o tej BunnyKouTV? Tej youtuberce? Coś nagadała i ją hejtują. Ta sprawa może cię zainteresować, bo gadała o równouprawnieniu.

    Teraz z milszych spraw. Pytam o tak, żeby poznać twoją opinię. Jaki parring z MH lubisz najbardziej? Jaki chciałabyś zobaczyć? I czy lubisz Scilly (ScarahxBilly)?

    Jagodowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Też kocham niszczyć argumentami xD Chociaż wiesz, to, że ktoś czytał, jeszcze nie znaczy, że to popiera. Ja np. czytam aska Marii Sokołowskiej (kojarzysz aferę z nazwaniem Tuska zdrajcą przez taką licealistkę?), a nie popieram jej kompletnie.

      Youtubrkę obczaję, tylko nie teraz, zaraz idę spać XD

      Ej, w takim razie pochodzę z Marsa, bo to jest właśnie mój język :P Rozumiem świetnie, o co ci chodzi, i zgadzam się z tobą :)


      Ulubiona para - zdecydowanie Frankie i Jackson *-*. Zobaczyć bym chciała Operettę i Neightana <3. A do Scilly nic nie mam, jest ok, ze Specią też by było fajnie xD

      Usuń
    2. Ja wiem, przecież nie popieram tej Tamaureen, a ją czytam, ale najwazniejsze, że ona nie wiedziałaby co powiedzieć. Ech, ale to nigdy się nie stanie. :(

      Usuń
  5. "Steerotypowych Rarity i Fluttershy'' w dobrym znaczeniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie... znaczy, dobre jest to, że postacie są tam wszelakich charakterów. Nie mogą być same niestereotypowe, bo wtedy powstałby nowy, odwrócony system stereotypów. Ale generalnie ja wolę postacie niestereotypowe, bo pokazują dzieciom, że mogą być kim chcą :)

      Usuń
    2. Nie rozumiem. Ze niby pokazują, że nie można być się kim chce czy same nie są takie jakie chcą? Wytłumacz mi to.

      Usuń
    3. Rarity i Fluttershy są takie jakie chcą, a to, że to przypadkiem zgadza się z stereotypami to przypadek :D. Chodzi o to, że one, jako całość, czyli Rainbo Dash, Twillight, Pinkie Pie, Applejack, Rarity i Fluttershy pokazują, że każdy jest inną osobowością :)

      Usuń
  6. Witaj ;) oczywiście jak zawsze się z tobą zgodzę :) Rozwaliły mnie kiedyś filmiki z księdzem Natankiem ,na temat HP i tym podobnych... byłem załamany jak zagorzali katolicy z mojej rodziny zabronili mi go czytać xD na szczęście to daleka rodzina...

    OdpowiedzUsuń
  7. a tak właściwie to dlaczego nie lubisz Midge?

    OdpowiedzUsuń
  8. W KOŃCU CIĘ ZNALAZŁEM *.* Zajęło mi to trzy miechy :D Cześć, moja była żono XP Nie wiesz, gdzie moja żona ? (Kizia Mizia). All nie chciała mi podać twojego fejsbuczka i adresu bloga bo niby:ochrona danych osobowych XD W sumie to jestem tylko by się tu przywitać ^^ Ale już jak jestem to zapytam:Dlaczego nie lubisz Midge? To moja ulubiona postać ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już ją lubię, zmieniłam zdanie, ile razy można powtarzać .___.

      A ty nie udawaj, że nic się nie stało. Myślisz, że nie pamiętam? Ja jestem pamiętliwa, a dla osób, które sobie przeskrobały, jestem do bólu chłodna, bardziej niż Abbey. Hejtowałeś feministki. Nie wybaczę, póki nie przeprosisz. Długie włosy ci nie dają taryfy ulgowej na wszystko.

      P.S. Wystarczy wpisać do google "Victoria Forever Child" i pierwszy wynik to mój blog. Nie trudno na to wpaść.

      Usuń