niedziela, 8 lutego 2015

O rany.

O ranyranyranyrany. Nie pisałam ponad miesiąc. Szkoła, obowiązki i tak dalej. Dziś też nie mogę się rozpisać. Natomiast wrzucę zdjęcia Raven.

Mam już moją miłośćabsolutną, czyli aparat *o*.  Zaprezentuje wam go Raquelle :)



A oto pierwsza sesja mojej kochanej Raven od studia TailorMadePR (FEEEJM... mam bekę z tego jak to eksluziw i nie wiadomo jak brzmi xDDD). Zdjęcia są trochę przerysowane, a to dlatego, że obrabiałam je hurtowo (tzn. te same zabiegi na wszystkie zdjęcia jednocześnie), a tam gdzie je obrabiałam zdjęcia wyświetlają się w oryginalnym rozmiarze, czyli bardzo duże, i widziałam ich niewielkie fragmenty. Więc obrabiałam na ślepo.
Zdjęcia robiłam w ogródku moich babci i dziadka =^.^= Tak w ogóle to są kochani ^^


























A w ogóle to dzisiaj u mnie jest piękne słońce! Słońce zawsze wypełnia mnie radością i taką boską miłością do siły stworzenia. Ale piękny dzień! Aż wyszłam z aparatem i Abbey. Tak więc następny post zawierać będzie zimową sesję Abbey i kilka zwykłych zimowych ujęć natury + małą niespodziankę :3. 

See you soon!


Uwielbiam <3 Znam na pamięć ten moment i nigdy nie zapomnę <3

A teraz pytanie za 1000,99 punktów: kto tu jeszcze zagląda? XD




6 komentarzy :

  1. Aż Cię zdziwię, bo ja zaglądam.

    Rav jest genialna. Kocham ją miłością platoniczną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne pkt dla mnie :') I wcale nie kazałaś mi tego czytać. xD Pierwsze zdjęcia i te z zielenią najlepsze zdecydowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech się cieszy plebsik punktami od elity :,,,,,,)))))))

      kckckc

      Usuń
  3. O rany :D Raven jest świetna, a w tym wydaniu po prostu mnie urzekła ;)
    Niestety jak dal mnie lalki EAH są za drogie w sklepach. Udało mi się kupić jedną, na szczęście :D
    Zdjęcia są świetne! Jakiego używasz programu do obróbki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Szerze? obrabiam w photoscape :D Darmowy prosty program, a do zdjątek na bloga inny mi niepotrzebny ;) Ale jakbym miała photoshopa to oczywiście przerzuciłabym się na niego :D
      eaherki są kropnie drogie :/

      Usuń