środa, 24 grudnia 2014

Życzenia + grafika

Moi drodzy!

Z okazji świąt - nieważne, czy obchodzicie je jako święto chrześcijańskie, jako świeckie czy w ogóle nie obchodzicie - chciałbym wam, prócz takich podstawowych rzeczy jak zdrowie i szczęście, życzyć dużo siły (tej generowanej przez waszą osobowość, nie mięśnie), swojego myślenia, pasji, spełniania celów, i pieniędzy. Można mówić, że pieniądze się nie dają szczęścia, ale to oszukiwanie samego siebie. Jak macie pieniądze, macie niemal wszystko - możliwość realizowania pasji, podróże, w razie zagrożenia zdrowia - drogie operacje i leki, środki na cele charytatywne. 
Możecie zauważyć, że nie wspomniałam o marzeniach, Nie miejcie samych gołych marzeń. Miejcie cele. I gdy tylko w waszym umyśle pojawi się niczym motyl ulotne marzenie, od razu generujcie do niego cel. Kiedy pojawia się "chciałabym wspiąć się na Mount Everest", nie można tego tak zostawić. Trzeba od razu pomyśleć "ja wejdę na Mount Everest!". Rozumiecie? I tego też wam życzę. Znaczy, marzeń i celów. niekoniecznie zdobywania szczytów, nie każdemu to się uśmiecha przecież :D

Tak więc to moje życzenia.
Wesołych świąt!

A gratis dostaniecie taką tam grafikę. To moja pierwsza w tym stylu, więc jestem nawet zadowolona.




wersja z filtrem i bez :)

6 komentarzy :

  1. I nawzajem ^^
    Piękna grafika ,bardziej podoba mi się ta bez filtra :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) tzn pierwsza czy druga? Pierwsza jest z, druga bez :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ,ta druga ;) (moim zdaniem jest ładniejsza)

      Usuń
  3. Nawzajem. : D
    Jeśli chodzi o grafikę, to ogólnie bardziej podoba mi się ta pierwsza, choć na tej drugiej o wiele lepiej prezentują się włosy - na tej z filtrem wyszły jak taka bezkształtna, ciemna masa placnięta na czyjąś głowę. Ale ogólnie jak na pierwszy raz to wyszło Ci bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo słuszne podejście do tych marzeń :) Staram się takie mieć... Marzyłam, że pojadę do Grecji i udało mi się zaoszczędzić trochę kasy, trochę dołożyli rodzice, znalazłam tanią ofertę i udało się, byłam na obozie w Grecji <3 Spełniać marzenia, spełniać cele, realizować się.
    Ja również życzę Ci wszystkiego dobrego, pomyślności, dużo zdrówka, dobrego humoru, uśmiechu na co dzień i siły w nowym roku, nadchodzącym 2015.
    Grafika - czad, ale chyba bardziej podoba mi się pierwsza wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hemm.. Moim marzeniem jest graficzyć tak jak ty. Przekładając to na twoje rozumowanie, ja bd tak graficzył. Szykuj się. :3 XDD

    OdpowiedzUsuń