poniedziałek, 11 maja 2015

Twyla

Cześć! *świerszcze*

Fuck. Który to już post zaczęty od "wybaczcie, że tak długo nie pisałam"? Bo właśnie to pragnę napisać. Kurczę, to chore, ile moja szkoła zabiera mi czasu.

Lubiłam kiedyś czytać książki.
Lubiłam kiedyś chodzić na spacery.
Lubiłam kiedyś pisać opowiadania.
Lubiłam kiedyś rysować dla siebie.
Lubiłam kiedyś tworzyć grafiki.
Lubiłam kiedyś oglądać filmy.
Lubiłam kiedyś pisać posty.
Lubiłam kiedyś obrabiać zdjęcia.

Lubię czytać książki.
Lubię chodzić na spacery.
Lubię pisać opowiadania.
Lubię rysować dla siebie.
Lubię tworzyć grafiki.
Lubię oglądać filmy.
Lubię pisać posty.
Lubię obrabiać zdjęcia.

Różnica między przeszłością a teraźniejszością jest taka:
Kiedyś to ROBIŁAM.
Teraz NIE ROBIĘ.

Co oddziela przeszłość od teraźniejsości?
Szkoła plastyczna.

Zastanawia mnie, czy warto. Czy, k*rwa, warto.

Zaprezentuję wam sesję Twyli z tajemniczym przedmiotem, na końcu wam zdradzę cóż to :3.


















Niedługo będzie filmik :3 hew e najs dej!

Ah, właśnie! rekwizytem Twyli jest tabletka ze składnikami na oczy xD


10 komentarzy :

  1. Wiesz, że akurat dzisiaj rano whcodzę na Twojego bloga i takie "kurczę, kiedy nowy post?" :D Strasznie mi się podoba kolorystyka i punkt ostrości na tych zdjęciach, awwww <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Obstawiałam, że to będzie jakiś tran czy coś.
    Fajne te tabletki łykasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tran nie, bioluteina Gold czy coś takiego :D

      Usuń
    2. Ale słodko wygląda z taką tabletą wielką w łapkach :3

      Usuń
  3. Oglądałaś nkwe odcinki Life in the Dreamhouse? Co myślisz o ,,dobrej" Rachel i tej nowej dziewczynie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grace jest absolutnie wspaniała, uwielbiam ją. A co do Rachel to nie wiem o czym mówisz, nie znam takiej postaci więc chyba jeszcze nie doszłam... Albo mówisz o Raquelle :) Ja tam wolę Raq z takim pazurem, ale ładne to było z jej strony :D

      Usuń
  4. Tak to już jest, że szkoła zabiera nam całą przyjemność :c. A w kierunkach artystycznych trzeba dwa razy więcej pracy i cierpliwości.
    Super zdjęcia :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej chodzisz do szkoly plastycznej? Jesli mozna zapytac to gdzie?

    OdpowiedzUsuń