poniedziałek, 18 maja 2015

Tralalala


Tak gwoli ciekawości, moje biadolenie o lalkach. Jedna osoba chciała filmik z moimi lalkami, to coś tam o nich powiedziałam. Teraz mi to jakoś wstyd wrzucać, ale zmontowane już, to wrzucam :D Długie trochę wyszło.

W ogóle to jedna scena mi się nie wykasowała przy montowaniu, takie zbliżenia lalek co sobie dla beki roiłam xDDDDD W sumie nie tylko ta scena, Ale dobra. No nieważne .___.

Nie wiem, komu będzie chciało się to oglądać, ale jeżeli komuś będzie się chciało (i nie będzie to Kuba) to ma XD


4 komentarze :

  1. Też kocham swoją lampę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna lampa , gdzie kupiłaś ? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nwm, rodzice mi kupili XD Genialna jest, polecam! xDD

      Usuń
  3. Mowa o mnie w filmiku ;3 Aaajj... zaczerwienię się :3

    OdpowiedzUsuń