piątek, 18 kwietnia 2014

Konkursik :3

No dobsz, skoro się tak fani domagają (XDD), to zrobię ten konkurs :D. Wyszło na remis pomiędzy fotami a rysunkami, ale że nagroda słaba, to niech będą fotki, bo są mniej czasochłonne. Rysunek jeszcze będzie ;>. A więc:



1) Konkurs polega na tym, by zrobić zdjęcie swojej (lub nie swojej :P) monsterce (albo monsterkowi, jam za równouprawnieniem :D) z rekwizytem lub w miejscu, które nawiązuje do tego, jakim potworem jest postać, którą fotografujecie. 
np. Lagoona - woda (ale też np. łuski, ryby jak ktoś ma [tylko nie wyciągać ich z akwarium! xD] itd.).

2) Można wysłać tylko jedno zdjęcie.

3) W zgłoszeniu proszę podać nazwę, jaką mam was przedstawić i (jeśli macie) adres bloga, którego chcecie bym tu zareklamowała i zrobiła banerek.

4) Wysyłać na gmail: victoria.caroline12345@gmail.com

5) Czas jest do 30 kwietnia.

6) Nagroda: wykonanie przez mua bannerka bloga i reklama przez miesiąc + publikacja, dyplom, blah blah blah... xD



Powodzenia! :3
Liczę na te ustawowe minimum 3 prace xD



23 komentarze :

  1. Wciągający Gif ;) Wezmę udział

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też! Venus w ogrodzie leciii~

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też wezmę udział . Moja Howleen zawyje na lekcji tańca xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh :D Tylko niech nie przestraszy Killera .___.
      A tak wgl to cudny avatar sister :3

      Usuń
  5. Ja już wysłałam. Ghoulia we krwi

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę wziąć udział nawet jeśli nie mam blożka , a przynajmniej już na nim nie piszę? ;.;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne :D A może masz glitery, howrse czy coś takiego? Ale jak nie to nic się nie stanie :D

      Usuń
  7. Nie mam pomysłów, ale co tam - wezmę udział xD

    OdpowiedzUsuń
  8. A nie mogłabyś przedłużyć tak do 4 maja? Chciałabym zrobić lalki ze Scaris właśnie w Paryżu :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wowowow, mogę :3 Milego zwiedzania ^^ Tez chce *o*

      Usuń
    2. Okazało się, że nie polecony do Pari, ehhhh. .-.

      Usuń
    3. uuu :( szkoda, Francja fajna jest :3 Znaczy, nie byłam, ale z tg co wiem to bym mieszkała tam chętniej niż tu :P

      Usuń
  9. W jakim programie zrobilas ten obrazek konkurs?

    OdpowiedzUsuń
  10. W jakim programie zrobilas ten obrazek konkurs?

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się
    http://my-mh-natasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń