sobota, 21 czerwca 2014

Biało tak bardzo

No, i w końcu mogę napisać posta! Aww. Stęskniłam się za tym. ciekawe, czy ktoś tu jeszcze zagląda :P. Ale jakby zaglądała nawet jedna osoba, to i tak warto :D. Podobną zasadę wyznawałam pisząc list dla przyjaciółki jadącej na Lednicę. Otóż, na Lednicy odbywa się co roku taka katolicka impreza, młodzież tańczy do chrześcijańskich "przebojów" i te sprawy. I kto tam jechał, mógł napisać list tak jakby od Boga do ludzi, i wtedy te listy były zbierane i losowo rozdawane losowym osobom na tym wydarzeniu. I napisałam taki list i Ada go tam oddała, wyjaśniłam tam kilka spraw, jak ja je teologicznie czuję. I ten list trafił do jednej osoby, tylko jednej, i nie wiadomo, do jakiej. Ale jeżeli ten list mógł odmienić czyjeś widzenie na pewne sprawy, zmusił kogoś do myślenia, to było warto. A może dostał to ktoś, kto ma to gdzieś. Nie wiem. Ale dla tego prawdopodobieństwa było warto.

Dobra, jest pewna ważna sprawa. Otóż z BoneZoo, Ally, Dyll i może kimś jeszcze planujemy taką akcję, że każda z nas o podobnej porze wrzuci posta, gdzie przedstawi swoje sposoby na robienie lalkom dobrych zdjęć itd. Jak już wybierzemy termin i wgl to was poinformujemy (pomysł zainicjował pewien anonim, którego pozdrawiam :D).

Aha, i jeszcze jedno: pytajcie, bo fajnie jest dostawać pytania XD



(białe tło powinno być przeźroczyste, ale blogger mi to zamienia na białe ;C)

A teraz -Dyll tak długo czeka na jakiś wywód, a więc zrobię wywód, z rozkoszą :D. I wynagrodzę jej to czekanie, i powiem o czymś, o co mnie dręczy (:P), czyli aborcję. Nie chciałam się zbytnio wypowiadać na ten temat, bo jest on niezwykle trudny i właściwie nie ma w nim dobrego rozwiązania, na pytanie "czy aborcja jest dobra?" nie ma poprawnej odpowiedzi. Znaczy, nie w świeckim wymiarze, bo religie mogą na takie rzeczy odpowiadać. Ale powiem, co sądzę.
Jeżeli chodzi o moje teologiczne odczucia - a jestem na tym etapie rozwoju osobą wierzącą (ale nie katoliczką) - to aborcja nie jest zabijaniem. W moim teologicznym i filozoficznym rozumieniu świata ludzie dzielą się na ciało i duszę, i dusza jest jedynie uwięziona w ciele, by mogła w tym świecie funkcjonować. Dusza jest niezależna, ale ograniczana przez ciało - z początku to brzmi głupio, to trzeba zrozumieć. I dla mnie nic nie jest zabijaniem, co nie znaczy, że ono jest dobre, bo jest to skracanie ziemskiego życia, skrócenie szansy na poznanie tego świata i zrobienia czegoś w nim. Natomiast jeżeli odbiera się ciało duszy młodej i nierozwiniętej, to ona trafia do innego ciała i tego nie pamięta. Ja tak mówię jako osoba wierząca, bo dla mnie największym paradoksem konfliktu o aborcję jest to, że to właśnie kościół jej jej największym przeciwnikiem. Więc w moim rozumieniu każdy z nas mógł być kiedyś "wyskrobany", a mimo to żyje na tym świecie.
Ale to wszystko się nie liczy. Nie liczy przy ustanawianiu prawa. Jestem zagorzałą obrończynią państwa świeckiego z świeckim prawem. To znaczy, że prawo nie jest ustalane przez pryzmat żadnej religii, jest instytucją dla wszystkich - niewierzących i wyznających najróżniejsze religie. A to zaprowadza nas do tego, że odczucia religijne ustalających przy ustalaniu prawa nie mają prawa głosu. A jeżeli sprawę staramy się rozwiązać w sposób niereligijny, musimy wziąć pod uwagę najgorszy scenariusz - czyli przyjąć, że rzeczywiście odbieramy komuś szansę życia. I tu nie ma poprawnego rozwiązania. Bo albo sprawiamy, że się ktoś nie narodzi, albo odbieramy kobietom możliwość decydowania w tej kwestii o swoim ciele, zmuszamy do rodzenia ludzi, którzy rodzić nie chcą. I nie wiem, co jest mniejszym złem. Niby na pierwszą myśl zabijanie, ale wtedy możemy uznać, że zabijamy kogoś ciągle każdy. Bo w takim pojmowaniu każda kombinacja każdego plemnika i każdej komórki jajowej daje jednego człowieka. A to znaczy, że ja co miesiąc zabijam człowieka, bo co miesiąc w którym nie zachodzę w ciążę (a to chyba normalne, że nie zachodzę) zabijam człowieka. A teraz pomyślcie, jakimi - przyjmując takie rozumienie świata -zabójcami są mężczyźni, skoro produkują takie ilości plemników i co erekcję je tracą. A nawet jeżeli zapłodnią kogoś, to i tak przetrwa tylko jeden. Więc właściwie nie można uniknąć tego zabijania. I w tej sytuacji nawet zaryzykuję tezę, że lepiej jest pozwolić kobietom decydować, natomiast jestem otwarta na opinie i rozumiem kontrowersję tematu. Jednak jeżeli ktoś nie chce rodzić, bo nie ma co zrobić z dzieckiem i to jedyny powód, to może je oddać do adopcji. Także, gdy nawet chciałby dziecko, ale wie, że urodzi się niepełnosprawne i chce mu oszczędzić cierpienia, i to jedyny powód, to również trochę kręcę. Bo lepiej jest żyć nawet w cierpieniu, i poznać ten świat, niż nie żyć wcale, przynajmniej dla mnie. Ale to też zależy od choroby dziecka. Temat, jak już mówiłam, niezmiernie trudny.
A co w przypadku gwałtu? To podkładam pod tą tezę o chceniu dziecka. Jeżeli chodzi tylko o to, że nie ma się co zrobić z dzieckiem, to może je oddać do adopcji. Natomiast gwałt pozostawia wielką traumę, i jeszcze potem rodzić... to trudne. Ale jeżeli zgwałcona osoba myśli tak: to usunę, bo jest z gwałtu, ale zrobię z własnym partnerem, to wydaje mi się to niezmiernie idiotyczne. Dziecko z gwałtu nie jest gorsze. Ale, jak już mówiłam, trzeba brać pod uwagę trudną sytuację psychiczną osób zgwałconych. I tu znowu sprawa jest bardzo trudna.
Natomiast to, czego jestem absolutnie, absolutnie pewna, to to, że nie można zmuszać do porodu kobiet, którym zagraża to życiu. Bo nawet jak ktoś jest osobą wierzącą, to strach przed śmiercią nadal żyje. Bo to normalne i nawet poprawne, że wątpimy. Wątpimy również w naszą wiarę. I powiedzenie człowiekowi, że za kilka miesięcy umrze, i kazać mu żyć z tą świadomością, jest nie tylko jego zabiciem, ale i ciosem w psychikę. Wyobraźcie sobie siebie w takiej sytuacji. Ja bym usunęła taką ciążę bez wahania. A prawica chce właśnie zmienienia ustawy aborcyjnej w Polsce na taką, by kazała takim kobietą rodzić (w Polsce ciążę można legalnie usunąć w trzech przypadkach: zagrożeniu życia, gwałtu lub pewności, że dziecko urodzi się ciężko niepełnosprawne lub martwe - prawica chce zakazać nawet w tych przypadkach poprzez zaostrzenie ustawy aborcyjnej).
Była ostatnio taka sytuacja, że zgwałcono 11-letnią dziewczynkę. Dostała ona pozwolenie na usunięcie ciąży. Sprawa ta oburzyła naszą fanatyczną, katolową (nie, nie katoliczną, bo to już nawet nie katolicyzm tylko jakieś fanatyczne coś) prawicę, a mianowicie dokładnie redaktora Frondy pana Terlikowskiego. I w swojej internetowej świątyni o nazwie Fronda.pl pisał on, że dokonanie aborcji jest "drugim gwałtem na tej dziewczynce". Ale do jasnej cholery, kim ten Terlik jest, by decydować, co dla tej dziewczynki jest lepsze?! Okey, niech sobie polemizuje z tym, co jest bardziej moralne (lub mniej niemoralne): zmuszenie do rodzenia czy usunięcie płodu, do tego ma pełne prawo. Ale mówienie, że dla tej 11-letniej zgwałconej dziewczynki (mówimy tylko o jej indywidualnych korzyściach) lepsze jest męczenie się 9 miesięcy z płodem zamiast beztroskiej zabawy i cierpienie przy porodzie, z którego może nie wyjść żywa (taki wiek), jest naprawdę chore. Ja nie wiem, czy on nie widzi, jakiego robi z siebie durnia?

[Mam nadzieję Dyll, że ta odpowiedź cie satysfakcjonuje w swej obszerności ;) ]


A dzisiaj, choć miała być grafika, to znów będą zdjęcia, bo tamta nieskończona, a koniecznie chciałam już dodać posta. Miałam przegląd i byłam bardzo, bardzo zajęta przygotowaniami, pisałam o tym. Teraz rozkoszuję się tymi wolnymi chwilami, że mogę sobie spokojnie usiąść przed kompem albo pooglądać telewizję wcinając chrupki ;). Nie miałam za bardzo dziś czasu na to, bo jechałam do babci i dziadka, więc obrobiłam jedną króciutką zaległą sesyjkę, robioną chyba w maju. Mam tyle zaległych zdjęć... a wczoraj spotkałam się z BoneZoo i nacykałam pełno fot jej Cleo, a ona mojej Venus. Było super, a folder pt. "sesje czekające na obróbkę" znowu przytył xD. Na razie Spectra w białych kwiatach. Jak się pojawiły, to od razu pomyślałam, że biała Spectra ciekawie by w nich wyglądała :D.
A co do samej lalki, żałuję, że ją otworzyłam. Mogłam ją sprzedać i kupić Sectrę PD, bo w PD o wiele bardziej mi się podoba. Ale cóż. Nie jest zła ;). A pewnie kiedyś kupię i Picture Day.



















*tekstury użyte przy dwóch zdjęciach są pobrane z serwisu DeviantArt, nie są mojego autorstwa.

Uwielbiam kości policzkowe i faceprinta tej lalki *-*. A jeżeli chodzi o samą postać, to darzę ją sympatią. Jest taka zaciekła, lekko wścibska, z pasją :D. Fajna postać.



22 komentarze :

  1. Aborcja -> trudny temat... nie będę się wypowiadać, ale myślę tak samo jak ty. Według mnie najgorzej jest jak się kościół w to wtrąca:/

    Zdjęcia Spectry boskie:)) akurat z tej serii nie oddali w 100% jej piękna. Niemniej jednak bardzo fajna z niej panna:D Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :>. Mnie się podoba w tej serii jej fryzura i te łańcuchy. Ale PD... to jest dopiero Spectra *-*. Ale i tak dobrze, że jak już DDG to Spectra, bo na Opcie i Goonę DDG rzygać mi się chce. W ogóle to jedna z gorzej zrobionych serii, in my opinion.

      Usuń
  2. Tak, popieram to, co powyżej. Aborcja to trudny i drażliwy temat, sama jeszcze nie do końca przemyślałam tę sprawę, więc nie mam wyrobionego zdania. Mogę powiedzieć jedno; ten Terlikowski, czy jak tam gościowi, to jakiś skończony jełop. Fakt, zgadzam się z Tobą, dziewczyna zmarnowałaby dzieciństwo. Ba, może i zmarnowałaby życie, gdyby przez cały czas edukacji miałaby na głowie dziecko, bo to nigdy nie wiadomo, jak zareagują rodzice. Ale przecież z tego porodu mogłaby nie wyjść żywa, dziecko też. Przecież taka 12'latka może nie być dojrzała biologicznie (ale oczywiście też może, bo gdy tak wspominam znajome z szóstej klasy...), a co za tym idzie ma nierozwiniętą miednicę. Dziecko mogłoby się urodzić martwe albo poważnie chore, czy tam niedorozwinięte. Raczej słaba jestem z biologii, ale takie rzeczy są oczywiste. I matka, i dziecko, mogłyby umrzeć. To chyba oczywiste, że aborcja byłaby lepszym rozwiązaniem.

    A co do zdjęć, śliczne. Najbardziej podoba mi się to nóg. :P Ale naprawdę, jest świetne. Moja stara znajoma miała tę lalkę, o bogowie, jakie miała mięciusieńkie włosyyy~

    OdpowiedzUsuń
  3. Rodzice akurat popierają dokonanie aborcji, a nawet jakby było dziecko, to zajęliby się nim sami albo oddali, wydają się mądrze postępować :>. Tsaa, Terlik to pojeb skończony.

    Thx, też mi się podoba to nóg :P. No, ma mięciutkie włosy, ale i tak najlepsze ma Venus :D Takie śliskie i przyjemne... mrrr :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej się z tobą zgadzam co do tematu o aborcji, fakt że ta dziewczynka nie miałaby dzieciństwa i to nawet jeżeli oddałaby te dziecko do adopcji bo to już by psychicznie zostało. Co do zdjęć... to wyszły Ci cudownie, z resztą tak jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aborcja to rzeczywiście trudny temat, często słyszy się o tym w telewizji. Ja osobiście nie mam jeszcze własnego zdania o aborcji. Niby wizja zabijania małego człowieka, zanim jeszcze w ogóle otworzy oczy jest makabryczna , to z drugiej strony chyba lepiej zabić to dziecko niż sprawić aby matka przestała żyć. Serio trudno mi się o tym wypowiadać.

    Wiem że to brzydko , ale nie dawno założyłam bloga i widząc ile tu osób zagląda , postanowiłam się tu zareklamować. Mam nadzieję że to coś da. (Proszę nie bij *.* )

    http://scarysesions-bylidia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daruję ci xD ale możesz mnie o mnie wspomnieć gdzieś tam :>

      Usuń
  6. Osobiście mam dosyć dziwne zdanie na temat aborcji.
    Czym w ogóle jest aborcja? Usuwaniem ciąży, płodu, nie jest przyjemne dla matki, zwłaszcza kiedy musi jeszcze wysłuchiwać, że jest mordercą. Nasz kraj- Polska - nie był, nie jest i nie będzie tolerancyjny. Jesteśmy tradycjonalistami i... co tu dużo mówić - nie lubimy tego,czego nie lubi kościół.
    Moje zdanie jest takie: Jeżeli zagraża to życiu matki, to dlaczegob by takiego zabiegu nie przeprowadzić? Zaś jeżeli jest to kaprys dziewczyny, bo się np. upiła na imprezie, czy się puszczała - sorry, Twój dzieciak, Twoja odpowiedzialność - zajmij się nim.
    Mam wieeelką prośbę. Czy mogłabym liczyć na wywód na temat deklaracji wiary lekarzy? Sądzę, że wiesz o co chodzi ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wszystkich zdziwię, ale obronię Polskę. Polska była krajem tradycjonalistycznym. Polska jest krajem tradycjonalistycznym. Ale nie musi nim być w przyszłości. Ten kraj się zmienia, rozwija, staje się coraz bardziej tolerancyjny. Wolniej niż na przykład w Niemczech czy Skandynawii, ale jednak. Natomiast rzeczywiście, mówimy o tu i teraz, a tu i teraz panuje kościół i mała średnia tolerancyjności, niestety.

      Tylko wiesz, w pierwszym akapicie mówisz o tradycyjności, a w drugim sama ją przejawiasz. Otóż w Polsce cały czas wszystko zwala się na kobietę. Zaszła w ciążę? Cza się było nie puszczać. Zgwałcono ją? Cza się było tak wyzywająco nie ubierać.
      Akurat tego całego pojęcia "puszczanie się" to ja szczerze nienawidzę. Jak się mówi o chłopaku, to "wow, zaliczył ją, ale ma super", a jak o dziewczynie "dziwka, puszczalska". A może ona chciała? Seks dla dziewczyn jest tak samo fajny i są tak samo napalone, tylko mniej się im pozwala o tym mówić. Dlatego ja zawsze mówię o swoim pożądaniu głośno, by jakoś to w minimalnym stopniu niszczyć. Podoba mi się tyłek kolegi? Powiem to. Może niekoniecznie jemu samemu, by się nie poczuł przedmiotowo (choć ostatnio miałam śmieszną sytuacje, że jeden się dowiedział xD), ale koleżance na przykład. Ktoś się zapyta o masturbację? Powiem, że się masturbuję, normalna sprawa, tylko podniesiona do rangi tabu. A ja łamię tabu. Mogę się przyznać do tych wszystkich rzeczy związanych z pożądaniem, a weszłam w taki wiek, że daje mi o sobie znać :P.
      Więc proszę cię, nie mów "puszczalska". A co do upijania się - cholera, to jak, dziewczyna nie może bawić się na imprezie? Absurdalne to jest. W dodatku, to nie tylko jej dziecko. To nie tylko ona się pieprzyła. Był też chłopak, ale w naszym kraju wciąż myśli się o matkach, a tata to jakaś abstrakcja w ogóle (o ile wiesz o co mi chodzi). To też zajeżdża tradycjonalizmem. Mówiłam, że jestem otwarta na sugestie w tej sprawie, i jestem, ale ta twoja troszkę mnie zraziła. Ale oczywiście ja cię lubię, z tego co cię znam :D.

      Oczywiście, że wiem o co chodzi :). Wypowiem się w następnym poście :>.

      Usuń
    2. Popieram , cholernie popieram !!!! Kobiety powinny miec prawie takie same prawa jak faceci.
      Zgadzam sie ze kazdy powinien modz powiedzic co mysli i byc kim chce, ale zacofane polskie spoleczenstwo ma to gdzies, powiesz co myslisz wszyscy sie smieja w Polsce to tak zawsze nie mozna zrobic tu nic, tu ludzie ci dyktuja co masz robic i jaka byc .Nie tylko tutaj takze ludzie mowia ci z kim masz chodzic i co lubic a co potem jaki kupic papier toaletowy i co napisac w pamietniku

      przepraszam ale nie mam polskich znakow w klawiatureze i klawiatura mi szwankuje

      Usuń
    3. Panienka Gertruda von Badziew: Może i dziwnie to zabrzmi, ale według mnie (no bo to do tego zdania: ''Zaś jeżeli jest to kaprys dziewczyny, bo się np. upiła na imprezie, czy się puszczała - sorry, Twój dzieciak, Twoja odpowiedzialność - zajmij się nim.'') Jeżeli to na prawdę jakaś (psychopatka) i na przykład widać że jest w desperacji zdolna do różnych złych rzeczy, to jak dla mnie (chyba) lepiej żeby od razu usunęła tą ciążę, skoro nie jest zdolna do zapewnienia bezpieczeństwa i dobrego wychowania temu dziecku niż potem miałaby się znęcać nad nim czy coś.

      Usuń
  7. Świetne zdjęcia :33 Najbardziej podoba mi się ostatnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybacz, ale na temat postu się nie wypowiem, bo zielona jestem. No ładnie, nowy czytelnik, a taaakiego dużego kawałka tekstu nie skomentuje. Widzę, że zawsze tak dużo piszesz dla czytelników. Podziwiam i współczuję. XD A wracając do tej aborcji, przyznaję, mądrze piszesz i się z tobą raczej zgadzam.

    A teraz sesyjka. Przeglądałam inne twoje posty i muszę przyznać, że inne sesje bardziej mi się podobały. To znaczy pozy bardzo ładne, jednak wszystko psuje ubranie modelki. Fiolet, w który jet ubrana Spectruś, zbyt mocno wybija się na przód przy tych bialusich kwiatuszkach. Proponowałabym spróbować z inną modelką w tych kwiatkach albo ze Spectrą w ciemniejszych. :)
    Na marginesie, to zazdroszczę ci sprzętu. Taka piękna jakość. Boskie.
    Kohcham Spectrę i nie chcę jej w żaden sposób obrazić, ale w tej serii ją zchrzanili. Oczywiście zgadzam się z tobą, w PD jest cudowna, tak jak i inne upiorki w tej serii. W ogóle, Mattelowi PD wyszło najlepiej. To chyba jedyna seria w której podobają mi się wszystkie lalki. XD
    A co to za problem ze sprzedażą? Pakujesz na allegro, piszesz, że bez pudełka i wszystko jest, no i proszę. Jeżeli Spectra nie zgubiła żadnej ręki/nogi/głowy to spoko. Ja dostałam kiedyś pluszową świnkę LPS już rozpakowaną. Dobrze, że przynajmniej kod na stronę nie był zużyty.

    A teraz taka mała prośba. Ot, taki mały prezencik dla nowej czytelniczki. Bardzo fajnie byłoby, gdybyś kiedyś napisała post o sataniźmie w Harrym Potterze i tych wszystkich Hello Kitty, itp. Gdybyś się zgodziła to jednak o jeszcze coś proszę. Mam nadzieję, że nie będziesz skupiała się tylko na MH, bo co innego potwory, a różowe kociaki i ludzie machający patykiem. Z góry dziękuję, przepraszam za męczarnię i przepraszam jeżeli pisałaś o tym, a ja to przeoczyłam.
    Tylko niech nikt nie traktuje za obrazę nazwanie upiorek potworami. Sama lubię MH, więc sama bym się obraziłam. Choć w sumie to ja samą siebie obraziłam jako fankę bardziej. Powiedziałam na Harry'ego, Rona, Hermionę i pozostałych ,,ludzie wymachujący patykiem''. Ze mną coś jest nie tak! XD

    Victorio, a wiesz, że Sims 4 jest bardziej przyjazny ludziom homo i bi niż nawet poprzednie części? Tam nawet są lesbijki, które wychowują dziecko! EA poszło na przód. To znaczy, mam nadzieję, że EA poszło na przód. Serwuję linka:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://sims.arhn.eu/2014/06/nowy-render-z-czworki/

      Znam pewną youtuberkę, która bardzo fajnie mówi. Może cię zainteresuje. Oj, przepraszam, coś mi się na telefonie linki walą. Podeślę ci jak będę na kompie. Albo po prostu w Youtubie wpisz sobie: Alex There - Kocham One Direction.
      Och, nie zapomnę miny mojej kuzynki, która ,,kocha'' (robi to tylko dla szpanu) rap i wyzywa homoseksualistów. Ale żeby zrozumieć obejrz sama, nie będę spoilerować.

      Przepraszam, że w dwóch częściach, ale nie tylko linki mi się na phonie walą, ale też net. '.'

      No to ja chyba skończyłam już. Dobranoc (4:24).

      Usuń
    2. Dziękuję za konstruktywną opinię :). Fakt, wybija się, podobnie jak jej oczy i usta, ale jakoś mi to do Spectry pasuje, może przez te wyeksponowane kości policzkowe :P Całe zdjęcia są jak jej kości XD Specjalnie chciałam białą postać na białych kwiatach, i rzeczywiście, efekt kontrowersyjny ;)

      Heh, rozśmieszyłaś mnie tym o sprzęcie XD Nie, że coś nie tak, tylko... ja nie robię dobrym sprzętem xD. To tylko taka mała, trochę przygrubawa cyfróweczka, kupiona kilka lat temu za jakieś 4 stówy xD (tyle była warta te kilka lat temu xd). Jeszcze w dodatku raz mi spadła i odłamało się takie coś od drzwiczek na baterie/akumulatorki i kartę pamięci, i żeby to nie wypadało przyklejam taśmą albo zawiązuję gumką recepturką XD. No, ale to już nie aktualne i tak, bo tydzień temu musiałam przerzucić coś na szkolny komputer prosto z karty pamięci (zwykle robię to przez kabel) i teraz nie chce mi czytać tej karty, a jak formatuję to nic. I szczerze nie wiem, czy już kiedyś zrobię nim jakieś zdjęcie .__. Aktualnie zbieram na nowy, taki już rzeczywiście "dobry sprzęt" :P. Chociaż muszę przyznać, że ten mój stary to nie był taki zły, jak na to wyglądał. Może wszystkie opcje miał auto i nie było manualu, i wiadomo, że jakość super ekstra nie była, ale jak na taki grat to nieźle. I miał fajne makro. Zdjęcia mogą wydawać się takie jakby robione czymś lepszym, bo ja je obrabiam. Jak zrobię posta o foceniu lalek, tak jak w powyższym poście pisałam, to dodam wam kilka takich before-after. Ostrzegam, może wywołać wstrząsy XD

      Oczywiście, z chęcią się wypowiem, tylko najpierw w kolejce mam zamówienie na opinię na temat deklaracji wiary lekarzy :P.

      O, to bardzo dobrze, że tak ma być! Sama w The Sims nie gram, szkoda mi oczu na granie (mam wrażliwe), ale mam młodszą koleżankę, która kocha Simsy :D. No i, nie wiem jak w poprzednich częściach, ale w czwartej współtworzyła je moja idolka, Kellee Riley *-* Ta czwarta się naprawdę wspaniale zapowiada :)

      Już sprawdzam linka i YTerkę :). Bardzo się cieszę, że mój blog ci się spodobał :>.

      Usuń
    3. Jeżeli był taki cel to przepraszam. Mi się po prostu nie podoba to, że ta sukienka ,,przysłania'' kwiatuszki, ale to twoje zdjęcia, twoja wizja artystyczna, a ja powinnam tylko podziwiać, bo one i tak są naprawdę ładne. :)

      Nie widać, że masz stary aparat. Choć może nie powinno mnie to dziwić. Czasami, to, co nowsze, nie znaczy lepsze. XD
      Czekam na tego twojego posta. Zapewne bardzo mi pomoże. To znaczy raczej ładnie ustawiam moje lale (jaki ze mnie narcyz), ale jakość to jest do d...

      A jak miałby mi się twój bloczek nie spodobać? Cudny. Tylko więcej twoich rysunków! Świat musi je zobaczyć! XD

      Usuń
    4. Rozumiem :). Dziękuję.

      To będzie takie kilka mały rad, takich radek, ale może pomoże (ten rym XD).

      Haha, dzięki :D

      Usuń
    5. A właśnie, obejrzałam ten filmik Alex There. Bardzo mądrze w nim gada, zgadzam się w 100%!

      Usuń
  9. Naprawdę świetne zdjęcia. Uwielbiam twoje posty, poruszasz ciekawe tematy. :)

    http://littledollsworl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń