środa, 18 czerwca 2014

I came back :P

Uff, i po przeglądzie. Nie pisałam, bo kończyłam na niego prace .__. Mój nauczyciel od sztuki stosowanej zadał zadanie 2 tygodnie przed przeglądem składające się z czterech prac w formacie 50x70, a ja sobie jeszcze taki projekt wymyśliłam że zajęło mi to dwa tygodnie, choć wcale tak nie wygląda. No i wyszło tak, że noc przed przeglądem spałam jakieś trzy godziny. Z rysunku i malarstwa mam 5 jako jedna z nielicznych, i z sztuki stosowanej 5 jako jedna z jeszcze mniej licznych, bo dwóch osób XD Ale uważam, że powinnam dostać 5+, ale cóż. Sztuka stosowana to mój ulubiony przedmiot razem z matematyką i polskim (byłaby też fotografia, gdyby lepiej była zorganizowana). I jestem z niego najlepsza w klasie, heh :P. Spieszę się teraz do przyjaciółki, niedługo walnę jakiegoś porządnego posta, teraz chciałam was poinformować, że nie opuszczam bloga, absolutnie wybić to sobie z głowy :3.

Aha, i założyłam sobie aska, ale jako Vicc, nie jako moja true osoba, speszali dla was, więc jak ktoś ma jakiekolwiek pytanie to niech wali ;>. Nie spodziewam się fali pytań, nawet kilku niezbyt, ale gdyby coś, to jest :D


Niedługo, jak mi blogger przestanie nawalać, to dodam na pasek po prawej xD

A teraz adijos, do przeczytania :3



1 komentarz :