niedziela, 26 października 2014

Moja super wycieczka do Wawy!

Dwa tygodnie temu byłam w Warszawie w studiu Tailor Made, o czym większość z was zapewne wie z EAHB:


I było super! Widziałyśmy to studio, rozmawiałyśmy z Marią Niklińską - polskim głosem Raven Queen... Było naprawdę świetnie. 80zł za podróż, 8 godzin w pociągu łącznie, ale było warto :P
Na filmiku na EAHB wyglądam wyjątkowo obleśnie, bo z profilu mój nos nie wygląda zbyt atrakcyjnie, ale co tam! Cały czas się uśmiecham na nim, ja się dużo śmieje ogólnie xD. A uśmiech jest fajny, nawet jak ujmuje urodzie (bądź jej śladowej ilości) :P.
Wiem, że jestem tam zestresowana. Wszystko było nagrywane, miałam świadomość, że to będzie na EAHB, byłam obserwowana... Nic dziwnego, że tak wyszło. A ja nie występuję publicznie, pierwszy raz coś takiego robiłam, Gdybym była dziennikarką, z doświadczeniem i wieloma ćwiczeniami charyzmy, to wypadłabym lepiej. Ale prawdziwą odwagą jest to, że zgodziłam się mimo to wrzucić film :)

Piszę skromnie, bo... mam film! Tak, dzisiejszy post będzie głównie moją gadaniną na filmie. Tak więc zapraszam :D



Zapomniałam wyjaśnić, że miałam ściągnąć autograf z tablicy, by wam pokazać, nie dlatego, że nie ma tam wisieć :P. I w którymś momenccie powiedziałam "agresja" zamiast "dygresja". ale ja jestem śmieszna XD

No, to tyle. Do następnego posta, w którym postaram się zamieścić już zdjęcia lalek :D Lub moje rysunki, jak mi koleżanka wyśle ich zdjęcia, eh.




17 komentarzy :

  1. E tam dobrze wyszlas,wygladem nie trzeba sie przejmowac.Poza tym gratuluje odwagi,ja bym sie nie pokazala w internecie.

    Snowy Winter ( daughter of the Winter

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyszlas i uwazam ze jestes pozytywna osoba tyle ze myslalam ze jestes gruba i masz dlugie wlosy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, dziękuję XD
      Ja sb Lorr wyobrażałam jako grubą, jak dała mi swoje zdj klasowe i kazała zgadywać to stawilam na najgrubszą dziewczynę na zdjęciu XD Akurat jej znienawidzona koleżanka :P
      Włosy kiedyś miałam długie, potem średnie, a od wakacji mam krótkie z warkoczykiem, którego zapuszczam :D Jest mi tak najwygodniej, miałam bardzo irytujące (choć ładne) włosy, które i tak ciągle wiązałam, więc scielam, i do długich już nie wrócę, to nie dla mnie XD

      Usuń
    2. Mam prawieżeindentyczniepodobną fryzurę. Tylko ja mam dłuższą grzywkę. XDD

      Usuń
    3. Serio? Haha :D No to bardzo ładna fryzura, pjona xD

      Usuń
  3. Najpiękniejsza i najseksowniejsza! xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie ci ten kolorek fioletowy w pokoju wyszedł ^^ Nie martw się, nie wyglądasz tak źle XD Musimy się jakoś niedługo spotkać i wszystko mi opowiesz ze szczegółami :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAHA, o tym samym myślę jak ją trzymam XD

      Dzięki :P Nono, spotkamy :3

      Usuń
  5. ,,aktualne kanony piękna'' - leżę i kwiczę xD Ryłam się w 1/3 filmiku XD
    Mój brzydal <3 Kocham twoją morduchnę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolimy filmiki niż zwykłe posty, chcemy patrzeć na Twój ryj. :D Uśmiałam się jak nigdy, szabafna jesteś. :D Gdybym wiedziała, że jest taka kul okazja zdobycia lalki, kupiłabym bilety Szczecin-Warszawa. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah :D Na pewno jeszcze jakiś nagram :P
      Szczecin? Tobie by jakieś 80 w jedną stronę wyszło XDD

      Usuń
  7. Osobiście uważam ,że wypadłaś bardzo naturalnie ,aż za bardzo ;) ,widać było Twoje nieprzygotowanie ,ale to w niczym nie przeszkadzało mi w oglądaniu tego filmiku do końca :)
    Jestem nową czytelniczką Twojego bloga. Przeczytałam Twój post na blogu EVERAFTERHIGH i bardzo mi się spodobał ^^ (to ja nazwałam Cię przyszłą felietonistką ;) ).
    Sądzę ,że dobrą alternatywą jest nagrywanie filmików ,gdyż jest to wspaniałe poznanie samego blogera :)
    P.S. Nie musiałaś się tak "biczować" ,wyszłaś świetnie a Twój pokój jest typowy dla artysty ,chociaż ja jestem pedantką i artystką w jednej osobie (wiem ,nie typowe połączenie xd).
    P.P.S. Czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za te wszystkie miłe słowa :)

      Usuń